A Pécsi Geodéziai és Térképészeti Kft. ügyvezető igazgatói munkakör betöltésére kiírt pályázata
A Pécsi Geodéziai és Térképészeti Kft. Felügyelő Bizottsága
ügyvezető igazgatói munkakör betöltésére kiírt pályázatát az alábbiak szerint hosszabbítja meg:
Munkaköri feladatok: a Kft. teljes felelősségi jogkörrel való irányítása, a vállalkozói tevékenység teljes körű szervezése, irányítása, ellenőrzése, hatékony gazdálkodás biztosítása, a Kft. piaci pozícióinak megőrzése, fejlesztése.
Az ügyvezetői igazgatói megbízás időtartama: munkába lépését követő 3 év.
Illetmény és juttatások: megállapodás szerint
Pályázati feltételek: egyetemi, főiskolai (alap vagy mesterképzésben szerzett) oklevél, legalább 5 év szakmai gyakorlat és legalább 3 év vezetői gyakorlat, büntetlen előélet.
Pályázat elbírálásánál előnyt jelent: a szakirányú egyetemi, főiskolai végzettség, idegen nyelv ismerete.
Pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz, a feladat ellátására, fejlesztésére vonatkozó szakmai elképzelések, végzettséget, képzettséget és nyelvtudást igazoló oklevelek másolata, három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevő személyek megismerhetik.
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2012. szeptember 15.
A pályázatok benyújtása: postai úton a Pécsi Geodéziai és Térképészeti Kft. Felügyelő Bizottsága címére (7622 Pécs, Jogász utca 4.), vagy személyesen a Pécsi Geodéziai és Térképészeti Kft. Titkárságán.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2012. október 15.
Az ügyvezető igazgató személyéről a Felügyelő Bizottság javaslata alapján a Kft. taggyűlése dönt. A pályázatokat a Kft. bizalmasan kezeli, a pályázókat a pályázat eredményéről írásban értesíti.
A pályázati kiírással kapcsolatban további információt Várnay György ügyvezető igazgató nyújt a (72) 517-540 telefonszámon.
Pécsi Geodéziai és Térképészeti Kft. Felügyelő Bizottsága |